SPORTOWA MARKA ROKU
Nagroda nie jest limitowana wyłącznie do tradycyjnych sportowych marek. Zgłoszenia będą akceptowane od firm, zespołów lub organizacji, które maja swoje biura i działają na terytorium RP.
Jurorzy będą oceniali na podstawie następujących kryteriów:
- Jasno określone pozycjonowanie i osobowość pozostająca wierna swoim podstawowym wartościom.
- Powyższe wartości zostały spełnione w terminie 12 miesięcy.
- Świadectwo finansowego wzrostu w powyższych założeniach.
- Znakomita i zauważalna strategia marketingowo/komunikacyjna.
- Wyraźne odróżnienie od konkurencji.
Jako część procesu oceny jurorów, nominowani w tej kategorii będą mogli odbyć krótką osobistą prezentację. Prezentacja nie jest konieczna i jest wyłącznie do uznania zgłaszającego. Prezentacja będzie miała miejsce w lutym/Marcu 2012 (dokładna data zostanie ustalona przez organizatorów) i musi odpowiadać następującym warunkom:
- Prezentacja nie może być dłuższa niż 7 minut. Organizatorzy są odpowiedzialni za ten punkt prezentacji.
- Prezentacja może mieć elementy audio wizualne, o których organizatorzy muszą być powiadomieni w terminie nie krótszym niż 2 tygodnie przed prezentacją. W prezentacji nie może uczestniczyć więcej niż 2 osoby ze strony prezentujących. Jurorzy mogą po zakończeniu prezentacji zadawać pytania. Sesja pytań i odpowiedzi nie może trwać dłużej niż 3 minuty.
Prezentacja jest opcjonalna i musi zawierać inne elementy niż opisane w zgłoszeniu. |
2020 ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.